Τρίτη, 15 Μαρτίου 2011

Υγραεριοκίνηση από τη Fiat


Η αντιπροσωπεία της Fiat ανακοίνωσε τη διάθεση υγραεριοκίνητων εκδόσεων για τα Panda, Grande Punto και Bravo, οι οποίες εφοδιάζονται με ένα σύστημα που σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε από την ίδια (συνεργασία Fiat Powertrain Technologies και Landi Renzo) και τοποθετούνται στα αυτοκίνητα απευθείας στο εργοστάσιο παραγωγής.
Η φιάλη υγραερίου είναι τοποθετημένη στο χώρο της ρεζέρβας κι έχει χωρητικότητα 31 λίτρα για το Panda, 38 λίτρα για το Grande Punto και 41 λίτρα για το Bravo.
Φυσικά εξακολουθεί να υπάρχει και το ρεζερβουάρ βενζίνης (ο κινητήρας μπορεί να λειτουργήσει χωρίς πρόβλημα με οποιοδήποτε από τα δύο καύσιμα), οπότε αυξάνει σημαντικά η αυτονομία του αυτοκινήτου. Η αλλαγή του καυσίμου γίνεται μέσω ενός διακόπτη στο εσωτερικό, κοντά στη θέση του οδηγού ώστε να μπορεί να γίνει εύκολα ακόμα και εν κινήσει.
Τα μοντέλα, προδιαγραφών εκπομπής ρύπων Euro 4 που εφοδιάζονται με το σύστημα βενζίνης-υγραερίου είναι το Panda GPL 1.2 με 60 ίππους, το Grande Punto GPL 1.4 με 77 ίππους και το Bravo GPL 1.4 με 90 ίππους, που έχουν εκπομπές CO2 116 g/km, 119 g/km και 134 g/km αντίστοιχα, κάτι που συνεπάγεται και χαμηλά τέλη κυκλοφορίας.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, σύντομα θα είναι διαθέσιμοι με σύστημα βενζίνης-υγραερίου και οι εξής εκδόσεις προδιαγραφών Euro 5: Panda GPL 1.2 με 69 ίππους (διαθεσιμότητα Δεκέμβριος 2010), Grande Punto & Punto Evo GPL 1.4 με 77 ίππους (διαθεσιμότητα Δεκέμβριος 2010) και Bravo GPL 1.4 με 90 ίππους (διαθεσιμότητα Ιανουάριος 2011). Επίσης από τον Ιανουάριο του 2011 θα είναι διαθέσιμο σε υγραεριοκίνητη έκδοση και το 500 1.2 με 69 ίππους.
inews.gr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...