Κυριακή, 20 Μαρτίου 2011

Οδηγός καταναλωτών για τα φυτοφάρμακα


Τι ποσότητα φυτοφαρμάκων μπορεί να περιέχουν τα φρούτα και λαχανικά που καταναλώνεις και πόσο ασφαλής είσαι;

Με βάση περισσότερα από 100.000 τεστ για φυτοφάρμακα που έγιναν σε φρούτα και λαχανικά, το Environmental Working Group (EWG), ένας μη κερδοσκοπικός περιβαλλοντικός ερευνητικός οργανισμός με βάση την Ουάσινγκτον των ΗΠΑ, ταξινόμησε τα φρέσκα φρούτα και λαχανικά με όρους έκθεσης σε φυτοφάρμακα. Σου παρουσιάζουμε, λοιπόν, τα πιο επικίνδυνα και τα πιο ακίνδυνα:
Υψηλότερα σε φυτοφάρμακα: Μήλα, πιπεριές, σέλινο, κεράσια, σταφύλια, νεκταρίνια, ροδάκινα, αχλάδια, πατάτες, σμέουρα.
Χαμηλότερα σε φυτοφάρμακα: Σπαράγγια, αβοκάντο, μπανάνες, μπρόκολο, κουνουπίδι, καλαμπόκι, ακτινίδιο, μάνγκο, κρεμμύδια, παπάγια.

Ακόμα καλύτερο είναι να αποφύγεις τελείως τα φυτοφάρμακα και να υποστηρίξεις τους βιολογικούς καλλιεργητές, αγοράζοντας ένα κιβώτιο οργανικών φρούτων και λαχανικών της εποχής κάθε εβδομάδα.



shape.gr/news
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...