Ξεκινά από σήμερα, 23 Μαρτίου, η καμπάνια «UP Greek Tourism». Μια τεράστια υπαίθρια διαφημιστική πινακίδα θα προβάλλει υλικό προώθησης του τουρισμού στην Ελλάδα, στο κέντρο της Νέας Υόρκης, στην Times Square.
Το project «UP Greek Tourism» αποτελεί μια έξυπνη πρωτοβουλία τριών Ελλήνων, του Γιώργου Κλειβοκιώτη, του Στάθη Χαϊκάλη και του Ονίκ Παλαντζιάν, οι οποίοι όχι μόνο σκέφτηκαν την ιδέα της στήριξης του ελληνικού τουρισμού, αλλά βρήκαν και τον τρόπο να την επικοινωνήσουν στο κοινό, που σε πρώτη φάση θα τη στήριζε οικονομικά. Όλα αυτά έγιναν σε
ένα πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, αν αναλογιστεί κανείς ότι οι συμμετέχοντες αφιέρωσαν χρόνο εθελοντικά, επιπλέον της κανονικής τους εργασίας. Βέβαια, η ομάδα των τριών εμπλουτίστηκε με ακόμα περίπου 15 άτομα σε όλο τον κόσμο, που δούλεψαν αρμονικά για τον κοινό στόχο.
Κορμό της προσπάθειας αποτέλεσε η αξιοποίηση του μηχανισμού του crowd-funding καθώς και των social media. Για δύο μήνες (Φεβρουάριο - Μάρτιο), στήθηκε η χρηματοδοτική μηχανή που στόχευε στη συλλογή 15.000 - 17.000 δολαρίων για την καμπάνια. Μέσα στο διάστημα αυτό ο στόχος επετεύχθη - με το παραπάνω - και έτσι για ένα διάστημα 1-2 μηνών ο ελληνικός τουρισμός θα προβάλλεται σε διαφημιστικά σποτ των 60΄΄, 4 φορές την ώρα, 24 ώρες το εικοσιτετράωρο, στο κέντρο της Νέας Υόρκης. Στο crowd-funding συνεισέφεραν με μικρότερο ή μεγαλύτερο ποσό πάνω από 300 άτομα.
Στην πλατεία Times Square, στην καρδιά του Μανχάταν, σε μια τεράστια γιγαντοοθόνη θα διαφημίζεται η Ελλάδα. Η πρωτοβουλία οργανώθηκε από μια ομάδα εθελοντών με τίτλο "Up Greek Tourism", δηλαδή "τονώστε τον ελληνικό τουρισμό".
Στο πλαίσιο της εκστρατείας έχουν συγκεντρωθεί 20.000 δολλάρια σε 20 ημέρες, ξεπερνώντας τον αρχικό στόχο των 15.000 δολλαρίων. Σχεδόν το 50% των δωρεών προήλθαν από την Ελλάδα, ενώ οι υπόλοιπες από την Αυστραλία, το Βέλγιο, τη Βουλγαρία, την Κύπρο, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ιταλία, την Ολλανδία, το Καταρ, τη Ρωσία, τη Σιγκαπούρη, την Ισπανία, την Ελβετία, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, τη Μεγάλη Βρετανία και τις ΗΠΑ.Μάλιστα, η διάδοση της πρωτοβουλίας έγινε αποκλειστικά μέσω Facebook και Twitter.
Eμπευστής της πρωτοβουλίας είναι ο Γιώργος Κλειβακιώτης, ο οποίος ζει στο Ντουμπάι τα τελευταία έξι χρόνια. Τον Μάιο του 2010 δημιούργησε μια σελίδα στο Facebook, με τίτλο "Σώστε την Ελλάδα: Ταξιδέψτε στην Ελλάδα αυτό το καλοκαίρι", στην οποία έγιναν μέλη 40.000 άτομα που δήλωσαν ότι θα επισκεφτούν τη χώρα μας. Ο Γιώργος Κλειβακιώτης αποφάσισε να συνεχίσει την προσπάθειά του. Στο πλευρό του βρέθηκαν δύο φίλοι του και στη συνέχεια στην ομάδα προστέθηκαν 20 εθελοντές. Το εγχείρημά τους κέντρισε το ενδιαφέρον ενός Ελληνοαμερικανού, ο οποίος είναι ιδιοκτήτης μιας γιγαντοθόνης και κάνοντας...καλύτερη τιμή φιλοξένησει τη συγκεκριμένη διαφήμιση για τον ελληνικό τουρισμό.Η ομάδα εθελοντών ελπίζουν να μπορέσουν να επεκτείνουν την προσπάθειά τους, με διαφημίσεις σε γιγαντοθόνες σε άλλες μεγάλες πόλεις, όπως το Βερολίνο.