Κυριακή, 10 Οκτωβρίου 2010

Ωφέλιμες για την υγεία οι γυάλινες συσκευασίες

Τη γυάλινη συσκευασία προτιμά η πλειοψηφία των ευρωπαίων καταναλωτών, αλλά δύσκολα τη βρίσκει σε όλα τα καταστήματα. Το γεγονός αυτό θέτει θέμα ελευθερίας επιλογής και γι' αυτό οι ευρωπαίοι καταναλωτές δίνουν ένα δυνατό μήνυμα και ένα ποσοστό 84%, το οποίο στην Ελλάδα ανέρχεται σε 97%, ζητούν να έχουν το δικαίωμα ν' αγοράζουν περισσότερα προϊόντα σε γυάλινη συσκευασία.


Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της ευρωπαϊκής έρευνας γυάλινης συσκευασίας (European Glass Packaging Survey) η οποία πραγματοποιήθηκε από την TNS τον Σεπτέμβριο 2010, οι άνθρωποι ζητούν να έχουν το δικαίωμα στην επιλογή γυάλινης συσκευασίας, γιατί νοιάζονται για την υγεία τους και την προστασία του περιβάλλοντος.

Η γυάλινη συσκευασία γίνεται από φυσικά υλικά και δεν χρειάζεται χημικά πρόσθετα ή πλαστικές επιστρώσεις για να προστατεύσει τα τρόφιμα και τα ποτά. Γι' αυτό το Ευρωπαϊκό φόρουμ καταναλωτών "Φίλοι του Γυαλιού" ξεκινά από τις 6 Οκτωβρίου την ενημερωτική εκστρατεία "Το Γυαλί δεν έχει ΤΙΠΟΤΑ να κρύψει" για να προωθήσει τα υγιεινά οφέλη της γυάλινης συσκευασίας.

Η καμπάνια θα υλοποιηθεί σε 12 ευρωπαϊκές χώρες (Γαλλία , Γερμανία, Πολωνία, Αγγλία, Ιταλία, Ελλάδα, Αυστρία, Τσεχία, Ελβετία, Ισπανία, Ολανδία και Σλαβακία) και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων το λανσάρισμα ενός νέου ιστότοπου στην Ελλάδα (http://www.nothingisgoodforyou.gr), όπου οι Έλληνες καταναλωτές μπορούν να τον επισκεφθούν και να μάθουν περισσότερα γιατί το γυαλί είναι η καλύτερη και πιο ασφαλής συσκευασία για την υγεία του ανθρώπου.

Ένα ειδικό γνώρισμα του ιστότοπου είναι, ότι οι Έλληνες καταναλωτές μπορούν να αποκτήσουν το δικό τους βάζο ή φιάλη του "ΤΙΠΟΤΑ" ("Nothing"). Αυτές τις ειδικά σχεδιασμένες, συλλεκτικές, γυάλινες συσκευασίες μπορεί ο καταναλωτής να τις αποκτήσει δωρεάν.

Τα πλήρη αποτελέσματα της μελέτης ανακοινώθηκαν στις 6 Οκτωβρίου και στην Ελλάδα και δείχνουν ότι οι Ευρωπαίοι καταναλωτές όχι μόνο ζητούν το δικαίωμα στη γυάλινη συσκευασία, αλλά είναι και πρόθυμοι να δράσουν κατάλληλα.

Ένα εντυπωσιακό 70% των ερωτηθέντων στην Ευρώπη και 87% στην Ελλάδα, λένε ότι είναι "πιθανόν" ή "πολύ πιθανόν" ως καταναλωτές να αγοράσουν περισσότερα προϊόντα σε γυάλινη συσκευασία, με σκοπό να επιτύχουν το γυαλί να είναι περισσότερο διαθέσιμο στα καταστήματα. Σχεδόν οι μισοί των ερωτηθέντων λένε ότι είναι πρόθυμοι να πληρώσουν επιπλέον χρήματα για να έχουν το δικαίωμα επιλογής σε γυάλινη συσκευασία.

Οι καταναλωτές επίσης ζητούν από τις εταιρίες παραγωγής καταναλωτικών προϊόντων (82% των καταναλωτών στην Ευρώπη και 87% στην Ελλάδα) και τις κυβερνήσεις τους (78% των καταναλωτών στην Ευρώπη και 88% στην Ελλάδα) να κάνουν περισσότερα, ώστε η γυάλινη συσκευασία να είναι στη διάθεσή τους.

Πέρα από σύνορα, οι καταναλωτές θέλουν να γίνουν περισσότερα, ώστε να σιγουρευτούν, ότι σε σύγκριση με την παρούσα κατάσταση, θα προσφέρονται περισσότερα προϊόντα σε γυαλί στο άμεσο μέλλον.

Η Ευρωπαϊκή Κίνηση "Φίλοι του Γυαλιού" (www.nothingisgoodforyou.gr) αναλαμβάνει την πρωτοβουλία να υποστηρίξει και να προωθήσει το δικαίωμα των καταναλωτών να μπορούν να διαλέγουν προϊόντα σε γυάλινη συσκευασία.

Η Κίνηση " Φίλοι του Γυαλιού" είναι ένα ευρωπαϊκό φόρουμ καταναλωτών, που υποστηρίζει και προωθεί το δικαίωμα των καταναλωτών να είναι σε θέση να διαλέγουν τρόφιμα, ποτά και αναψυκτικά σε γυάλινη συσκευασία. Ενώνει όλους όσους πιστεύουν ότι το γυαλί είναι η καθαρή επιλογή γι' αυτούς, τις οικογένειές τους και το περιβάλλον.

Οι "Φίλοι του Γυαλιού" ξεκίνησαν το 2009 από την FEVE ως συνέπεια των ευρημάτων σχετικής έρευνας της ομοσπονδίας την ίδια χρονιά, που έδειξε ότι το 74% των ευρωπαίων καταναλωτών τότε προτιμούσε τη γυάλινη συσκευασία για τα τρόφιμα, ποτά και αναψυκτικά του.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...